بهترین زغال قلیان برای بهتر شدن طعم و مزه قلیان شما

بهترین راهنمای زغال قلیان 

استعمال قلیان قرنهاست که بوده است! اوایل، چوب منبع طبیعی گرما برای راه اندازی قلیان بود!

بهترین زغال قلیان

بهترین زغال های طبیعی

با ذغال طبیعی یک تجربه ایمن و لذت بخش قلیان داشته باشید. اگرچه استعمال قلیان عموماً مضر است ، اما راهی برای جلوگیری از آسیب بیشتر ریه های شما با از بین بردن خطرات مواد شیمیایی سمی از منبع گرمای شما وجود دارد. زغال طبیعی قلیان از مواد آلی و بدون هیچ نوع مواد شیمیایی برای احتراق ساخته می شود. مواد ساده ای که برای ساختن ذغال سنگ طبیعی مانند پوسته نارگیل و خمیر گیاهان آلی استفاده می شوند ، اطمینان حاصل می کنند که سموم مضر را وارد ریه های شما نمی کنند. روشن کردن ذغال طبیعی 3-5 دقیقه طول می کشد زیرا آنها پوسته های نارگیل فشرده شده هستند.

ذغال قلیان تیتانیوم – ذغال طبیعی نارگیل

زغال قلیان تیتانیوم یکی از مارک های پیشرو در صنعت قلیان برای اطمینان از یک جلسه دود لذت بخش و بی خطر است. تیتانیوم ها از سال 2014 وارد بازار شده اند و ردپای عظیمی را در “جهان قلیان ها” به وجود آورده اند. تیتانیوم ها را هم اکنون می توانید در سراسر جهان در مغازه های مختلف آنلاین(کاسپین زغال) و فروشگاه های زنجیره ای پیدا کنید. آنچه ذغال نارگیل تیتانیوم را به یک برند برتر تبدیل می کند ، قوام موجود در برش و تولید حرارت متوسط ​​آنها است. ذغال قلیان نارگیل تیتانیوم مقدار کافی گرما را به شما می دهد تا جلسات لذت بخش طولانی را با طعم خالص تجربه کنید. شما در طول جلسه قلیان، هیچ طعم و بوی بد حس نخواهید کرد و به نظر می رسد آنها بی بو هستند. یکی دیگر از دلایلی که تیتانیوم یکی از بهترین ذغال قلیان موجود در بازار است ، نحوه خاکستر شدن آنهاست. تیتانیوم به کندی به خاکستر تبدیل می شود،در حقیقت به زغال سنگ شما دوام بیشتری می دهد. ذغال قلیان تیتانیوم در سه سایز مختلف در جعبه های 1 کیلو گرم عرضه می شود.

بهترین اندازه ذغال قلیان

ذغال مسطح

زغال مسطح یکی از مطمئن ترین انتخاب ها در هنگام انتخاب اندازه ذغال قلیان برای جلسات خود است. ذغال مسطح معمولاً در سایز 25mm X 25 mm X 18mm اندازه گیری می شود. آنها برای کسانی که هنوز در مراحل اولیه یادگیری چگونگی مدیریت گرمای خود در طول جلسه هستند ، عالی هستند. مهم نیست که از چه اندازه کاسه ای استفاده می کنید ، ذغال های مسطح به راحتی کنترل می شوند زیرا آنها گرمای نسبتاً زیادی را هدر می دهند اما این کار را انجام ندهید. با استفاده از هر کاسه ای که در حال حاضر در کنار سیستم های مختلف مدیریت گرما در بازار هستند، می توانید از این ذغال استفاده کنید. معمولاً یک جعبه دارای 96-108 قطعه به ازای یک کیلو است بنابراین می توانید 3-4 زغال را برای مدیریت لوله قلیان خود روشن کنید بدون اینکه احساس کنید نور بیش از حد یا خیلی کمی داشته باشید. بین 45 دقیقه تا یک ساعت دوام می آورد.

ذغال مکعب

این مکعب ها در اندازه های  25*25*25 میلی متر هستند و بیشتر به صورت مسطح هستند. مکعب ها گرمای بیشتری نسبت به ایجاد می کنند. هنگام استفاده از زغال مکعب ، باید از کاسه مناسب استفاده کنید. توصیه می کنیم به دو دلیل از زغال مکعب با زغال قلیان حجمی بیشتر استفاده کنید. دلیل اول این واقعیت است که شما نباید زغال مکعب خود را روی یک کاسه کم عمق که حجم کمی از تنباکو دارد ، هدر دهید.کاسه های بزرگتر قلیان مانند کاسه هارمونی یا کاسه آپاچی آلپاکا برای زغال مکعب به بهترین گزینه ها هستند. به طوری که تا زمانی که جلسات شما انجام شود به طور متوسط ​​1.5 ساعت دوام می آورد. دلیل دوم اینکه چرا شما باید از مکعب هایی با کاسه بزرگ استفاده کنید ، مدیریت صحیح حرارت است. کاسه هایی با ظرفیت بالاتر اجازه می دهد تا گرما شما به طور صحیح و بدون سوزش منتقل شود و یک تجربه لذت بخش از قلیان را فراهم کند. اگر با مدیریت گرما آشنا نباشید ، استفاده از ذغال مکعب با یک کاسه کم عمق می تواند باعث گرم شدن جلسات شما شود.

انواع دیگر ذغال قلیان در اندازه

ذغال مینی مکعب

شبیه به آپارتمان اما به شکل مکعب است. مکعب های کوچک مانند آپارتمان ها گرما را خاموش می کنند. ذغال نارگیل مینی مکعب همچنین یک راه مطمئن برای مدیریت گرما خواهد بود که از نارگیل و تیتیانیوم تولید می شود.

ذغال مکعب بزرگ

مکعب های بزرگتر ساخته شده تا از اندازه مکعب اصلی دوام بیشتری داشته باشند. بین 1.5 تا 2 ساعت دوام می آورد. هم برای جلسات فویل و هم برای سیستم مدیریت گرمای قلیان عالی است ، مخصوصاً اگر از کالود لوتوس استفاده می کنید. Cocourth مکعب های بزرگ قلیان را در جعبه 64 قطعه به ازای هر کیلوگرم تولید می کند.

زغال های حلقه ای

این ذغاله ها در سیستم های مدیریت گرمای قلیان مانند Kaloud Lotus یا Oduman Ignis طراحی شده اند.Cocourth ذغال حلقه ای را در یک جعبه 96 تکه تولید می کند.